Blogia
my bubbleє *

Jo

Jo

 

 

Menjo sol tot l'hivern

t'abraço

camino aquest carrer

t'abraço

m'enfonso en el no res

t'abraço

compro un encenedo

rt'abraço

de nit em crec que et veig

t'abraço

potser vol entrar vent

t'abraço

passo calor fa fred

t'abraço

ni t'abraço ni no

t'abraço

discuteixo amb infants

t'abraço

m'aturo pel camí

t'abraço

escric qualsevol vers

t'abraço

em desperto obro els ulls

t'abraço

m'escapo de l'infern

t'abraço

no sé com perquè sí

t'abraço

begut i buit i encès

t'abraço

no et podré abraça més

t'abraço

l'abraç meu et fereix

t'abraço

me'n vaig et dic adéu

t'abraço

estic aquí no ho veus  

t'abraço 

Comentari: He escollit aquest poema d’Enric Cassases que s’anomena “Jo” per què té una manera molt original de parlar sobre l’amor.

Segons el meu punt de vista amb aquest poema Enric Cassases vol dir que faci al que faci, estigui on estigui o com estigui té ganes d’abraçar a la persona que estima.

 

0 comentarios